#2016-05-12 00:36:26 

Gołębiarka

Użytkownik

Posty: 55

Skąd: Ełk

Wiek: 35

Witajcie kochani! Otóż prowadzę niewielką firmę na obrzeżach Warszawy. Chcemy nieco ugruntować swoją pozycję na rynku stając się bardziej otwarci na klientów nowych, jak i tych, którzy już z nami współpracowali. Wiemy jednak, że nadmiar reklamy może też zaszkodzić. Wobec tego szukamy jakiegoś konstruktywnego rozwiązania, dzięki któremu będziemy mogli lepiej się komunikować z klientem.
#2016-05-12 01:54:40 

P4jąk

Użytkownik

Posty: 102

Skąd: Częstochowa

Wiek: 30

Skoro nie myślicie o reklamie, to może spróbujcie nieco wyjść do klienta i być bardziej otwartymi na jego feetback? Klientom się podoba, jeśli mają poczucie, że ich zdanie ma jakiś wpływ na Wasze decyzje.
#2016-05-12 03:48:11 

Gołębiarka

Użytkownik

Posty: 55

Skąd: Ełk

Wiek: 35

No o to by nam chodziło, tylko nie wiemy za bardzo, jak się za to zabrać.
#2016-05-12 04:57:36 

P4jąk

Użytkownik

Posty: 102

Skąd: Częstochowa

Wiek: 30

W takim razie poszukajcie jakiejś firmy, która Was przeszkoli w zakresie CRM. Ogólnie mówiąc, czym jest CRM, to jest budowanie stałych, silnych i świadomych więzi między klientem, a danym przedsiębiorstwem, dzięki raz, że wspieraniu działań marketingowych, a dwa, że przez właśnie bycie otwartym na ten odzew. Czyli na przykład jakbyście mieli jakieś call center, albo jakbyście prowadzili newsletter, co jest wyjątkowo popularne własnie, jeśli firma dynamicznie się zmienia.
#2016-05-12 06:19:38 

Gołębiarka

Użytkownik

Posty: 55

Skąd: Ełk

Wiek: 35

To w sumie nie głupie… cóż, jako, że żadne z nas wcześniej nawet o tym nie myślało, to pewnie przydałoby się skorzystać z takiego szkolenia. No dobra, to teraz czekają mnie poszukiwania. Dzięki śliczne za podpowiedź ;)
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015